Bestellen

Bestellen bij Afdekgigant

Wanneer u een product heeft gevonden, plaatst u het product in de “winkelmand“. Rechtsboven kunt u altijd zien wat en hoeveel artikelen er in uw winkelmand zitten. Ook kunt u hier zien wat de producten kosten en onderaan ziet u wat het totaalbedrag is. Als u verder wilt winkelen klikt u op “winkel” en u komt weer bij het assortiment terecht. Als u de bestelling compleet is klikt u op “winkelmand bekijken“.

Winkelmand

Op deze pagina ziet u het overzicht van de artikelen die u heeft geselecteerd.

Ook kunt u hier de verzendopties kiezen.

Als u verder wilt kiest u voor: “doorgaan naar afrekenen

Afrekenen

Op deze pagina kunt u uw factuurgegevens invullen. Indien het afleveradres anders is dan het factuuradres kunt u dat ook aangeven.

Bij de verzendmogelijkheden kunt u aangeven of u de bestelling bij u thuis, op uw werk of bij een PostNL afhaalpunt wilt laten bezorgen.

Kiest u ervoor om de bestelling bij u thuis, op uw werk of bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen worden daar bezorgkosten voor berekend. Voordeel van deze optie is dat u de leverdatum en het afhaalpunt kunt kiezen. Ook wordt er een tijdsindicatie getoond. (deze is niet bindend)

Kiest u voor Afhalen op afspraak. (Lokatie Nieuwendijk) worden er uiteraard geen kosten doorberekend. Geef wel aan wanneer u de bestelling wenst af te halen of bel met onze klantenservice om een afspraak in te plannen.

LET OP! Kies alleen voor Afhalen op afspraak. (Lokatie Nieuwendijk) wanneer u de bestelling ook echt in Nieuwendijk wilt afhalen. Het kostenloos afhalen geldt niet voor PostNL afhaalpunten.

Als u uw gegevens heeft ingevoerd en heeft besloten hoe u de bestelling wilt ontvangen dan kiest u uit één van de betaalmogelijkheden.

Nu kunt u de bestelprocedure afronden. Onderaan uw bestelling klikt u op ” Bestelling plaatsen”. U verlaat nu onze website en wordt doorgestuurd naar de bestaalomgeving van u bank of betaalsysteem.

Zodra de bestelling is afgerond en betaald ontvangt u een bevestiging per mail.

Mail update

Zodra u een bestelling bij ons heeft geplaatst, ontvangt u een mail met een overzicht van uw bestelling. Wij houden u per mail of bericht op de hoogte van de status van uw bestelling. Momenten wanneer u een mail of bericht ontvangt zijn: wanneer uw bestelling is afgerond, de betaling is ontvangen en wanneer PostNL uw bestelling in behandeling heeft.

Mocht uw bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn, brengen wij u hiervan ook op de hoogte.

Wijzigen

Bij een wijziging kunt u het beste zo spoedig mogelijk een mail sturen of ons bellen. Vermeldt  duidelijk in het onderwerp van uw mail uw ordernummer. Dit zorgt dat uw wijziging sneller kunnen behandelen.

Uw bestelling online volgen

Met de nieuwe PostNL app kunt u eenvoudig uw bestelling volgen en ziet u waar uw bestelling zich bevindt. Via het Track & Trace systeem kunt u de status van uw bestelling volgen.

Meer informatie over uw bestelling vindt u op de pagina “Verzendinformatie“.

Hulp bij bestellen

Heeft u hulp nodig met het plaatsen van uw bestelling? U kunt altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Via de contactpagina vindt u onze contactgegevens.