Uw bestelling wordt met passie verzameld, verpakt én klaar gemaakt voor verzending! Wij stellen alles in werking om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en op de gewenste leverdatum bij u op de gewenste lokatie te bezorgen.

Op deze pagina leest u alles over onze zorg over uw bestellingen:

Verzendinformatie PostNL

Wij werken met diverse vervoerders/transporteurs.
Om u een duidelijk beeld te geven hoe wij onze bestellingen versturen en bezorgen hebben we het één en ander voor u op een rijtje gezet..

Duidelijkheid voor alles:

Verzendinformatie Post NL

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Binnen Nederland werken wij o.a. met PostNL als vervoersmaatschappij.

Nederland

PostNL:

Wanneer u uw bestelling plaatst voor 17:00 uur. Dan zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog verwerken. Dat wil zeggen dat wij uw bestelling dezelfde dag nog met PostNL meegeven. Doorgaans wordt uw bestelling dan de volgende dag bij u afgeleverd.

LET OP! Het gebeurt wel eens dat er een bestelling door onvoorziene oorzaken vertraging op loopt. Daarom raden wij u aan de PostNL app te downloaden zodat u uw bestelling kunt volgen.

Download PostNL-app.

*Geen leveringen op zondag.

U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Niet thuis bij bezorging pakket

Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist? Dan kunt u het volgende doen:

Eerste bezorgpoging moet nog plaatsvinden.

Vaak is het mogelijk om nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Bekijk hoe u dit kunt doen!

(Pakket op ander moment of bij PostNL-locatie bezorgen)

Komt het even niet uit? Dan is het goed om te weten dat je vaak nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment kunt kiezen. Dit werkt als volgt:

1. Zoek je pakket in Track & Trace

Ga naar Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de Track & Trace-code en je postcode in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

2. Klik op ‘bezorging wijzigen’

Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via ‘Account’ – ‘Notificaties’.

3. Kies het gewenste bezorgmoment

Je kunt zelf kiezen wanneer we je pakket komen bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-locatie.)

Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als je niets doet, komen we op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer langs.

Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt ophalen. Deze informatie vind je ook op Track & Trace en in de PostNL-app.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket twee weken voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

België

Wanneer u uw bestelling plaatst voor 17:00 uur. Dan zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog verwerken. Dat wil zeggen dat wij uw bestelling dezelfde dag nog met PostNL meegeven. Doorgaans wordt uw bestelling dan de volgende dag bij u afgeleverd.

LET OP! Het gebeurt wel eens dat er een bestelling door onvoorziene oorzaken vertraging op loopt. Uw bestelling wordt dan later bezorgd. Daarom raden wij u aan de PostNL app te downloaden zodat u uw bestelling kunt volgen.

Download PostNL-app

*Geen leveringen op zondag.

U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Afhalen op Locatie: Nieuwendijk

U kunt de bestelling ook zelf ophalen op onze locatie in Nieuwendijk (Noord-Brabant). Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend ook geen verzendkosten gerekend. U kunt van tevoren (tijdens uw bestelling, via de mail of telefonisch) aan te geven wanneer u de bestelling wilt afhalen.

Moet ik vooraf mijn bestelling betalen of kan dit ook op de afhaallocatie?
Wij adviseren uw bestelling vooraf te betalen. Dit doet u tijdens het afrekenproces van uw bestelling. U kunt eventueel ook op de afhaal lokatie per pin betalen. (contant (gepast) is ook mogelijk)

Grote Bestellingen

De grote bestellingen, pallets of pakketten versturen wij via onze interne transportmogelijkheden of via onze vaste transporteur.

Wanneer u een grote bestelling bij ons plaatst wordt u op de hoogte gehouden wanneer uw bestelling bij u wordt bezorgd. Wij nemen indien nodig contact met u op om de levering in te plannen.

Wij werken met betrouwbare transporteurs en maken gebruik van een fijnmazige distributie door Nederland, Belgie en Luxemburg. Uiteraard leveren wij waar u dat wilt, overal in Europa en daar buiten!

Levering op maat

Wij kunnen ook tijdsleveringen uitvoeren. En plannen samen met u een levering op tijd in. Wij hanteren in geval van een tijdslevering een tijdsspanne van ca 2 uur.

Bijvoorbeeld: 8:00 – 10:00 uur. (wij leveren dan uw bestelling tussen 8:00 uur en 10:00 uur in de morgen)

Tijdsleveringen kunnen ook interessant zijn wanneer er bijvoorbeeld op een lokatie geleverd moet worden zonder adresgegevens.

Om een tijdslevering in te plannen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Logo afdekgigant