Verzendinformatie

Uw bestelling wordt met passie verzameld, verpakt én klaar gemaakt voor verzending! Wij stellen alles in werking om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en op de gewenste leverdatum bij u op de gewenste lokatie te bezorgen.

Op deze pagina leest u alles over onze zorg over uw bestellingen:

Verzendinformatie van PostNL

Pakket ontvangen | Duidelijkheid boven alles

Verwacht je een pakketje? Hier vind je alles wat handig is om te weten én direct online kunt regelen. Of check wanneer we bij je voor de deur staan!

Wij werken met diverse vervoerders/transporteurs.
Om u een duidelijk beeld te geven hoe wij onze bestellingen versturen en bezorgen hebben we het één en ander voor u op een rijtje gezet.

Bestellen voor 16:00 uur

Wanneer u uw bestelling plaatst voor 16:00 uur.(onder normale omstandigheden) Dan zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog verwerken. Dat wil zeggen dat wij uw bestelling dezelfde dag nog met PostNL meegeven. Doorgaans wordt uw bestelling dan de volgende dag bij u afgeleverd.

LET OP! Het gebeurt wel eens dat er een bestelling door onvoorziene oorzaken vertraging op loopt. Daarom raden wij u aan de PostNL app te downloaden zodat u uw bestelling kunt volgen.

Download hier de PostNL-app!

*Geen leveringen op zondag.

U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wat moet u doen als u de bezorger heeft gemist?

Bent u niet thuis als we uw pakket komen bezorgen? Of heeft u de bezorger gemist?

1. Zoek je pakket in Track & Trace

Ga naar Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de Track & Trace-code en je postcode in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

2. Klik op ‘bezorging wijzigen’

Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via ‘Account’ – ‘Notificaties’.

3. Uw bezorgmoment wijzigen

Je kunt zelf kiezen wanneer we je pakket komen bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-locatie.)

Klik hier om uw bezorgmoment te wijzigen.

Niet thuis als je pakket bezorgd wordt?

Ben je niet thuis als we je pakket komen bezorgen? Of heb je de bezorger gemist? Dan kun je het volgende doen:

Niet thuis bij de bezorgpoging

Dan probeert de bezorger je pakje bij de buren te bezorgen. Lukt dit ook niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuis code’ achter. Met deze code kun je zelf, via track & trace, zien op welk PostNL-punt in je buurt het pakje is afgeleverd. Het achterlaten van je pakje op een door jou gekozen ‘safe place’ is op dit moment nog niet mogelijk.

Pakket afgeleverd bij een PostNL-punt?

We bewaren je pakket 7 dagen voor je op een PostNL-punt. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Dan geven we je pakket af bij de buren. Of bij een PostNL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Goed om te weten: we bewaren je pakket een week op de PostNL-punt. Daarna brengen we het terug naar de afzender.

===

Pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie?

We bewaren je pakket één week voor je op de PostNL-locatie. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

België

Wanneer u uw bestelling plaatst voor 17:00 uur. Dan zullen wij uw bestelling dezelfde dag nog verwerken. Dat wil zeggen dat wij uw bestelling dezelfde dag nog met PostNL meegeven. Doorgaans wordt uw bestelling dan de volgende dag bij u afgeleverd.

LET OP! Het gebeurt wel eens dat er een bestelling door onvoorziene oorzaken vertraging op loopt. Uw bestelling wordt dan later bezorgd. Daarom raden wij u aan de PostNL app te downloaden zodat u uw bestelling kunt volgen.

Download PostNL-app

*Geen leveringen op zondag.

U ontvangt per mail een track & trace code, waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?

Afhalen op Locatie: Sleeuwijk

U kunt de bestelling ook zelf ophalen op onze locatie in Sleeuwijk (Noord-Brabant). Wilt u hier gebruik van maken, dan kunt u dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer u het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend ook geen verzendkosten gerekend. U kunt van tevoren (tijdens uw bestelling, via de mail of telefonisch) aan te geven wanneer u de bestelling wilt afhalen. (Datum en tijd)

Moet ik vooraf mijn bestelling betalen of kan dit ook op de afhaallocatie?
Wij adviseren uw bestelling vooraf te betalen. Dit doet u tijdens het afrekenproces van uw bestelling. U kunt eventueel ook op de afhaal lokatie per pin betalen. (contant (gepast) is ook mogelijk)

Grote Bestellingen

De grote bestellingen, pallets of pakketten versturen wij via onze interne transportmogelijkheden of via onze vaste transporteur.

Wanneer u een grote bestelling bij ons plaatst wordt u op de hoogte gehouden wanneer uw bestelling bij u wordt bezorgd. Wij nemen indien nodig contact met u op om de levering in te plannen.

Wij werken met betrouwbare transporteurs en maken gebruik van een fijnmazige distributie door Nederland, Belgie en Luxemburg. Uiteraard leveren wij waar u dat wilt, overal in Europa en daar buiten!

 

Levering op maat

Wij kunnen ook tijdsleveringen uitvoeren. En plannen samen met u een levering op tijd in. Wij hanteren in geval van een tijdslevering een tijdsspanne van ca 2 uur.

Bijvoorbeeld: 8:00 – 10:00 uur. (wij leveren dan uw bestelling tussen 8:00 uur en 10:00 uur in de morgen)

Tijdsleveringen kunnen ook interessant zijn wanneer er bijvoorbeeld op een lokatie geleverd moet worden zonder adresgegevens.

Om een tijdslevering in te plannen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.